niedziela, 5 stycznia 2014

Łyżwy xd



Dziękuję mojej kochanej kluseczce za szczegółowe wyjaśnienie mojego świra na punkcie łyżw.
Awww... Wielbię Cię kochana, bo oszczędziłaś mi wielu daremnych prób wygłoszenia swojej miłości do lodu. ;)
Jeżdżąc mam poczucie wolności i choćby nie wiem co nie mam zamiaru z niej rezygnować. Teraz tylko wystarczy znaleźć lodowisko EVERY YEAR i koniec. :3

+ Special part:
Serdecznie pozdrawiam wszystkich ludzi, którzy mieli dzisiaj zaszczyt swoją marną umiejętności jazdy wjechać mi pod łyżwy i spowodować upadek oraz właścicieli lodowiska, którzy mieli pewnie w dupie, że połowa lodu się stopiła i większość ludzi zatapiała się. Mam szczerą nadzieję, że to naprawicie. ;)
/Herbacianka

4 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam jazde na łyżwach =) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj też mam zamiar wybrać się na łyżwy :)
    Zapraszam do mnie :) http://femmfashion.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham jazdę na łyżwach! ♥

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/ <--- Wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń