wtorek, 7 stycznia 2014

Referat na fize xD



- "Powiedzcie, jesteście tacy głupi czy tylko udajecie, żebym wam to napisał?" - pytanie skierowane do nie ogarów mojej klasy
-"E...
- "Nie odpowiadajcie..." - i dokładnie w tym miejscu pojawił się piękny FACEPALM.
Dzieci... Czemu jak nie umiecie napisać durnej strony, choćbym przepisała [skopiowała] w słowo w słowo z neta, to idziecie do mnie? Proszę was. ten temat wcale nie był taki znów trudny.

Moja klasa pełna nie ogarów, którzy nie potrafią nawet jednego zdania wypowiedzieć, nie czytając go z książki i jak to mówił mój były nauczyciel z biologii:
"PIĄTKA ZA CZYTANIE!"
/Herbacianka, 
która powoli umiera w oceanie głupoty tego świata

PS. SPECIAL FOR KLUSECZKA
Kochana, jeśli myślisz, że pójdę na najnudniejszy koncert noworoczny tego świata to się grubo mylisz. Mam nadzieję, że uroczo spędzimy ten wieczór siedząc pod Biedrą czy odwiedzając nasz plac zabaw. :3

3 komentarze:

  1. Jakbym czytała o własnej klasie.. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też to tak wygląda

    http://hopeloveandparty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jest tak samo ;) Aaaaa z egzaminu próbnego niektórzy osiągnęli wprost zadziwiająco wysoki wynik 5p./40p.

    zapraszam do mnie:
    http://anabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń