wtorek, 31 grudnia 2013

Beka z Omegle, skarbie

Nigdy nie wiadomo jakich ludzi spotkasz na takim portalu. Mogą to być:
a) zboczeńcy proszący o pokazanie stóp
b) ludzie forever alone, którzy nie mają z kim spędzić sylwestra
c) banda gimbusów, którzy po zobaczeniu prawdziwej dziewczyny zaczynają krzyczeć "Pokaż CYCKI"
d) i ostatni... chorzy na umyśle ludzie wyskakujący przed kamerę z młotkiem... takich też tam znajdziesz.

Jeżeli chcesz nas spotkać (rozpoznać) patrz punkt (d). :3

/Herbacianka i Kluseczka

PS.
Pozdro dla nowego męża Kluchy :*
[Ona serio go kocha]

NOWY ROK ZA TRZY< DWA < JEDEN !

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU MIŚKI! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz